3 månader och 16 dagar

Helvete också. Nu har jag panik. Det är den första juni om 3 månader och 16 dagar. Och vad väger jag? Jo 54 kg. Gör jag inte något åt det NU, så kommer jag vara tjock och mullig i sommar. Igen. Fy. Nu ska jag göra mitt absolut bästa, jag får inte misslyckas. Jag vill inte. Tänk att vara tjock i sommar? Igen? Nej, jag orkar inte, det får bara inte hända. Nu tänker jag inte ha några som helst ursäkter till att inte lyckas. Jag kan lyckas. Alla kan lyckas. Till och med du som läser det här kan lyckas. Skit i det som har hänt, allt du har hetsat, alla kilon du har gått upp .. glöm allt det. Jag ska börja om från och med.. Nu. Jag kan nå mitt mål, beroende på dom valen jag gör. Gör jag rätt val, så kommer jag att vara smal. Och det är det jag vill.. alltså så gäller det bara att göra rätt val. Inte så jävla lätt, men ska göra mitt bästa. Måste bli smal. Måste gå ner till 45 kg. Måste hinna det innan sommaren. Måste hinna gå ner 9 kg på 3 månader och 16 dagar.

Kommentarer
Postat av: c

vi väger lika mycket och har samma målvikt..nu kör vii!!

2012-02-16 @ 00:04:41
URL: http://cfyrtiofeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback