Dansa

-
Tips till er!
-
Ett jättebra, biligt och roligt sätt att träna på är att dansa hemma. Gjorde det nyss och det va riktigt kul haha. Jag låste dörren till mitt rum, tog på mig nåt roligt att dansa i, .. hotpants och linne hehe. Sen satte jag på ipoden och dunkade house musik i hörlurarna.
-
Sen va det bara att dansa. Hur fasen jag ville. Fint, fult, sexigt, klumpigt, hur som helst, bara jag fick igång pulsen. Gjorde det i 25 minuter och det var riktigt skönt. Tiden gick fort, och det är träning som man kan köra hemma. Sen efter mitt "pass" så körde jag lite styrka och vips så har jag tränat ½ timmes medel kondition samt styrketränat.
-
Vad kan det ha bränt? 100 kalorier? Bättre än ingenting.. det är ändå ett pyttesteg mot rätt håll!
-
Kraam<3
-

-

-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback