Godmorgon ♥

-
Idag blir det att fortsätta kämpa!
-
Ska träna idag, i ungefär 2½ timme, så jag kommer förmodligen vara heelt död efteråt haha. Mee like. Ska även träffa en kompis efter träningen, så då slipper jag sitta hemma i soffan och moffa i mig fredags-godis och annat skit.
-
Nu är det föresten bara 5 dagar kvar tills min invägning på onsdag, ska fortsätta kämpa, vill verkligen se skillnad på vågen tills dess! Nej nu ska jag upp och koka gröt, det får bli min frukost. Eller kanske en halv portion och ett ägg? Hur det än blir så blir det en frukost på max 200 kalorier.
-
Kram på er! Fortsätt kämpa, ♥
-
skinnysanity:  Fucking perfection  wow
-
Så himla fin mage..
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback