Halloj.


Vågen visade 54.0 kg imorse.

Så ja.. nu har jag gått upp 2 kilo. Kul. Verkligen. Det ska dock aldrig få hända igen, att jag tappar kontrollen helt och har en 2 veckors period där jag bara äter hur som helst. Mc donalds, glas, chips, godis.. jaa allt. Fan vad trött jag är.

Trött på att äta vad-fan-jag-vill. Särskillt nu när våren är på ingång. Och innan man ens har hunnit packa undan vinterjackorna så är sommaren här. Sommaren. Tiden då man ska visa sig i bikini. Tiden då jag ska vara smal, och ha navel piercing (stor önskan).

Dessutom har jag kille nu, så jag m å s t e verkligen dämpa mitt sug och dra ner på mitt intag så att jag kan gå ner lite. Det är pinsamt att vara så här stor inför honom. Han förtjänar bättre.

Har ätit duktigt idag.. inget socker och rätt så små portions storlekar vid regelbundna tider. När jag känner.. "kommer jag aldrig bli smal? Det är ju för i helvete omöjligt att gå ner i vikt", så kommer jag alltid på mig själv och inser att.. nej det är det inte. Det är bara jag själv som kan göra så att jag antingen lyckas nå mitt mål eller inte. Så nu tänker jag bara.. Shut up, quit bitchin' and just do it.


Tumblr_lwsre2uyxn1r91snto1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback