Irriterad-tjej

-
Blir så jäkla irriterad.
-
Jag fattar ingenting. Ni som har hållt era äs/dieter/försök till att gå ner i vikt hemliga, hur fan gör ni?! Fick en kommentar idag av en tjej vid lunchen. Tog mat, rätt lite.. men inte överdrivet. Ändå slänger hon ur sig frågan "Varför tar du så lite? Bantar du??" helt ogenerat. Blir så galet irriterad på sånna här kommentarer.
-
Varför ska folk lägga sig i? Låt mig va. Visst, jag förstår om de skulle fråga mig det om jag aldrig åt, skippade luncherna hela tiden, osv. Men det gör jag inte! Onödig kommentar helt enkelt. Men tror att folk som henne, alltså folk som alltid ska kommentera/klaga/lägga sig i, helt enkelt är avundsjuka. För hon är nämligen rätt rund själv.
-
Jag tror att det sticker folk i ögonen, när de märker att någon annan försöker gå ner i vikt. De stör sig på att andra som jag och ni tänker göra någonting åt vår situation. Att vi tänker kämpa, och nå våra mål i sommar. Så de väljer att göra oss osäkra genom att tex säga "Men vad löjlig du är! Ska du börja baanta nu eller??", när de egentligen är oroliga över att vi ska lyckas och inte dom.
-
Eller vad tycker ni?
-
-
-

Kommentarer
Postat av: Lina

Tycker också att sånt är skitirriterande... Men det är bara att försöka ignorera dom och komma på nån ursäkt som vanligt

2012-02-16 @ 23:36:39
URL: http://smaltvatusentolv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback