Omstart, igen haha

-
Åh så frustrerande..
-
morgonvikten stod på 53.6 kg. Helt okej, men känns ändå jävligt surt när jag tittar tillbaka i blogg arkivet och läser om hur "bra det går" och att jag vägde 52 kg. Och om hur jag inte åt något onyttigt på dagarna, regelbundna måltider, tränade 2-3 gånger i veckan och endast en portion mat till middag.
-
Dessa "regler" eller mål ska jag uppfylla från och med idag. Tänker inte väga mig föräns på torsdagen efter sportlovet! Det är 2 veckor! As länge, herregud.. vågar jag det? Aa får köra så. Då jävlar tänker jag köra hårt. För gör jag inte det, och väger mig sen om 2 veckor och inte har gått ner nåt, så har en halv jävla månad gått till spillo! Det hela blir lite läskigt typ, och jag liksom tvingas till att göra mitt bästa.
-
Vilka är på? Inget socker eller onyttigt på måndag-fredaga. På helgen är det tillåtet att njuta lite extra, dock med motto. 5 godisbitar räcker, eller en liten skål med glass.. inte en hel påse/glassförpackning. Sen ska jag även se till att äta regelbundet och inte ta om mat. En portion räcker gott och väl. Ska även träna minst 2 gånger i veckan.
-
Nu kör vi! Sommaren är snart här!
-

bikinibodyfit:  fucking dream body  wow!

-

-


Kommentarer
Postat av: A

Jag är lätt på! :) måste verkligen börja skärpa mig...



Är det du på bilden?<3

2012-02-23 @ 17:14:44
URL: http://willbeethin.blogg.se/
Postat av: skinny dipppin

ja tänk om jag kunde få väga 53...

2012-02-27 @ 22:23:54
URL: http://skinnydipppin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback