Onsdag

-
Asså åååååååååh.
-
Morgonvikten stog på ungefär 53.8 kg. Jättekul, verkligen. Åt ju typ ingenting igår. Fan också. Aja, får använda det här till min fördel och se det som pepp, att jag ska verkligen göra mitt allra allra bästa nu om jag vill nå mitt mål, istället för att bli deppig och skita i allt.
-
Har käkat gröt till frukost, med sylt och mjölk (tjockiis), så det blev typ 220 kalorier kanske. Sen till lunch blir det antagligen liite lite skolmat, inget till mellis och sen lagom portion middag. Och maassor med vatten där i mellan. Funderar även på att gå köpa läkerol. Hade en period då jag åt det så fort jag vart sugen, och jag kan ju säga att det blev allt färre och färre besök till kakhyllen i skafferiet efter det. Så läkerol ska införskaffas!:)
-
Hur går det för er? ♥
-
-
-

Kommentarer
Postat av: Lina

Det här fixar du! ♥ Vet inte hur det går för mig med vikten, min mamma har gömt vågen och jag har inte hunnit köpa en ny haha... Men jag sköter maten iaf :)

2012-02-22 @ 21:56:56
URL: http://smaltvatusentolv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback