Torsdag Kväll

-
Idag har gått bra!
-
Har ätit gröt till frukost, lite av skolans lunch, ett äpple och snart blir det middag.. pasta med ost sås. Vill inte!! Det är gott, ljuvligt gott. Känner doften av krämig ost sås med nykokt tagliatelle. Men jag vet att jag kommer lämna matbordet med en alldeles för mätt och spänd mage, samt massor med ångest.
-
Men ska bara ta det sakta. En tugga i taget. Små tuggor. Tugga varje tugga minst 10 gånger. Sakta. Lägga ner bestiken mellan varje tugga. Lite vatten. Tugga sakta. Och framförallt känna efter när jag är på gång att bli mätt! Är det verkligen värt att bli sådär äckligt mätt? Jag kommer ju ändå ångra det sen..
-
Har ätit ca. 500 kcal hittills, så får äta max 500 kcal till ♥
-
iwontstandinyourway:  perfect
-
-

Kommentarer
Postat av: dream

sv Vg är inte jättebra.. men just i detta ämnet duger det eftersom jag bara pluggat sedan lördags på detta stora provet:P men tack!

förresten så har du ju helt grym disciplin på dig själv, förebild! ^^

2012-02-16 @ 21:57:19
URL: http://dreamingforawhile.blogg.se/
Postat av: dream

för jag vet att du kan stå emot, visst? ^^

2012-02-16 @ 22:09:35
URL: http://dreamingforawhile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback