Hej jag är fortfarande tjock. Hejdå.

-
Asså nej.
-
Den här helgen har gått rätt ut åt pipsvängen. Har ätit så jävla mycket äckligt. Smygvägde mig efter middagen, 54.5 kg visade vågen. Ställde mig i duschen, vred på vattnet och spydde. Vilken vidrig känsla det va, men känner mig lättad nu efteråt. Idag va en dålig start på veckan.
-
Men tänker lägga det bakom mig och skjuta upp min vägning tills på torsdag morgon. Imorgon blir det nya hårda tag! Sommaren är fan snart här! Hos mig är det plusgrader och soligt mitt på dagen, alltså är våren på ingång.
-
Tänker försöka mitt bästa, varenda dag. Gör jag det, så är jag ett steg närmare mitt slutmål, gör jag inte det så är jag bara en dag närmare mitt slutdatum. Såå nu är det bara att köra till 110% !! Särskillt när jag har skaffat kille.. fyfan. Kommer inte gå att visa min kropp fy:(
-
Imorgon blir det: frukost - havregrynsgröt (150 kcal) lunch - vad som serveras i skolan (150 kcal) mellis - 2 knäcke mackor + pålägg (250 kcal) middag - vad som serveras (350 kcal). Så det blir 900 kcal, minus vardaglig motion så som promenader till och från skolan osv. Så ungefär 800 kalorier. Bra. Nu ska jag hålla det här också, för väger jag 54 kg på torsdag så kommer jag fan börja skära loss mag och lår fettet.
-
Sådeså. Och föresten.. det här stog i min gamla dagbok vid den här tiden för ett år sedan " Vad är det med mig? Jag klev upp på vågen imorse och den visade neråt trots gårdagens matintag. 48.6 kg visade den. Men vart jag ens glad? Nej. Orkade inte bry mig. Är nog bara trött." Jag ska fan göra det som krävs.. för att bli så liten igen. Se 4:an. Väga 45 kg!
-
Styrkekramar till alla er ute. Ni är fina, glöm inte det. Ni klarar det här ♥
-

-

-


Kommentarer
Postat av: Shrink me

Jag kommer ihåg det inlägget, jag tror att du har quotat det tidigare för jag känner igen det så väl. Eller så är det bara något man kommer ihåg...

2012-02-21 @ 00:56:19
URL: http://shrinkmenow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback