Torsdag

-
Känner mig helt okej nu,
-
trots att jag är alldeles snuvig och på gång på att bli förkyld. Är jätteglad för idag har gått bra! Första bra dagen på riktigt länge! Herregud, känner mig super peppad nu!
-
Till frukost blev det: gröt m lingonsylt och mjölk - 250 kcal, till lunch: pasta gratäng - 300 kcal, till middag: köttgryta - 300 kcal och övrigt: naturgodis 400 kcal. Allt va bra, förutom naturgodiset, men det får duga! Jag åt i alla fall inget jävla godis (vanligt godis)/socker idag trots att vi hade kex choklad och annat gott hemma.
-
Blev 1250 kcal, vilket är vääligt mycket, men jag har nog bränt 200 kcal på att promenera idag så landar ändå på 1050 kcal. Är också riktigt nöjd över att jag åt alldeles lagom till middag. Jag lyckades sluta äta precis innan jag började känna mättnaden. Sköönt! Så nu slipper jag få ångest över middagen och spy upp maten som jag gjort de 3 senaste dagarna.. inte bra:(.
-
Men men, nu ska jag fortsätta på samma spår! Det va lättare än jag trodde! En bra dag är verkligen allt som behövs, och det har jag klarat nu, så jag hoppas att jag fortsätter så. Jag har lov nästa vecka, så jag tänker verkligen se till att träna åtminstone 3 gånger, och även försöka röra mig så mycket jag kan varje dag. Ser framemot att väga mig på torsdagen efter sportlovet!
-
Kram! Hoppas det går bra för er, ♥
-

11_large

-

-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback